Objetivos
Con este curso online específico de Excel para RRHH, aprenderás a manexar fórmulas e funcións de Excel de aplicación na área dos Recursos Humanos.O obxectivo do curso é formar ó profesional para deseñar e manexar de forma eminentemente práctica formatos de Excel coma soporte á Dirección e Xestión de RRHH. Concretamente:
• Aprender a manexar as fórmulas e funcións de Excel para as necesidades concretas dun departamento de RRHH.
• Aforrar tempo e recursos así coma gañar eficacia empregando as vantaxes que ofrece a ferramenta Excel.
• Aprender a xerar cadros de mando e realizar informes cuantitativos dos procesos, xestionar a información e analizar datos para a toma de decisións.
• Xestionar grandes cantidades de datos mediante listas, filtros e táboas dinámicas para mellorar o recrutamento, a selección e a avaliación do desempeño.
Duración: 2 meses
Metodologia
Ademáis disporás de titorización vía chat, correo electrónico co formador, para aclarar dúbidas e obter explicacións persoalizadas.
Tamén disporás de 5 vídeos específicos:
• Indicadores de empregados con táboas dinámicas
• Análise de salarios
• Creación de cuestionarios de avaliación de obxectivos/desempeño
• Análise de datos de formación e desempeño
• Exemplo de cadro de mando de RRHH

